[rosedu-general] Rebranding sites

Mihnea Dobrescu-Balaur mihnea at linux.com
Sat Feb 14 13:29:06 EET 2015

<rosedu-general at lists.rosedu.org>:
> Da, este un feature. Mersi de feedback, e important de stiut ca
> utilizatorii vor sa faca asta.
>
> Îmi mențin părerea că elementele principale precum logo, bara de meniu
> sau titlurile secțiunilor nu ar trebui să poată fi selectate.
> Mi se pare că dă o notă de seriozitate site-ului să nu poți tu, ca user,
> selecta
> chiar orice dorești.

NYTimes[1] e un site (cred) destul de serios, si poti selecta text.
Hai sa nu reinventam noi mersul pe jos..

[1] http://www.nytimes.com/2015/02/14/us/politics/democrats-convention-choice-reflects-philadelphias-resurgence.html?hp&action=click&pgtype=Homepage&module=second-column-region&region=top-news&WT.nav=top-news&_r=0