[rosedu-general] Parteneriat Urban Impro

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Sat Feb 14 13:15:15 EET 2015

Buna,

Asa cum unii ati observat au fost doua mesaje pe Facebook,
care faceau trimitere la evenimente organizate de Urban Impro.

Motivul pentru care noi le-am postat este ca am stabilit un mic
parteneriat cu ei. Noi ii ajutam sa castige audienta pentru evenimentele
lor, iar ei ne ofera sesiuni de improvizatie pentru intreaga comunitate.

Astfel, vom organiza un team building unde ei se vor ocupa sa ne invete
cum sa ne "jucam" impreuna, pentru a ne cunoaste mai bine.

Eu am participat la o sesiune (cu alta ocazie, cu alta echipa),
mi-a placut si simt ca este mai folositoare decat un training
de leadership, in cazul nostru.

Problema pe care au subliniat-o si alti colegi si cu care m-am confruntat
si eu, este ca mesajele nu au context cu subiectul paginii noastre.

O sa ma gandesc la o solutie, am deja ceva in minte. Daca aveti idei, le
astept.

Multumesc,
Maria