[rosedu-general] Rebranding sites

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Sat Feb 14 13:04:05 EET 2015

Buna,

Asa cum stiti am avut in plan un refacere a site-urilor ROSEdu,
in special CDL, WebDev.

In urma intalnirii noastre am stabilit un plan, layout si o lista de
task-uri.

Ma bucur sa va anunt ca am lansat prima versiune Sites Template[0].
Este un Template de construire a unui website, avand in spate
Jekyll si GitHub pages.

Proiectul [1] mai are nevoie de imbunatari, insa, vom lucra ele.
Cand spun "vom", sper ca intreaga comunitate. Ma voi ocupa
sa deschid issue-uri si sa le descriu suficient de bine sa ne putem
implica oricand.

Site-ul pentru editia de anul acesta a CDL este construit pe acest template.

Asteptam feedback si sper sa va placa.
Multumesc echipei CDL pentru ajutor! :)

Weekend fain,
Maria