[rosedu-general] Donații haine Crucea Roșie

Valentina Manea valentina.manea.m at gmail.com
Tue Dec 15 15:41:27 EET 2015

Hola,

Am făcut curățenia de iarnă prin dulap și am remarcat (ca de altfel, de
fiecare dată când deschid dulapul...) că am prea multe haine pe care a. nu
le-am mai purtat de o eternitate b. nu le-am purtat vreodată c. nu le voi
mai purta niciodată. Așadar, am căutat metode de a scăpa de ele în mod
eficient.
Am văzut că cei de la Crucea Roșie[1] acceptă donații de haine și
intenționez să le fac o vizită.

Dacă aveți haine relativ bune (încă purtabile) și nu aveți ce face cu ele,
mă ofer să le duc la Crucea Roșie. Le puteți aduce în facultate și le iau
eu de acolo. Se percepe și o taxă de 6 RON/kg haine pentru igienizarea
acestora.

Thanks,
Tina

[1] http://crucearosie6.ro/donatii/haine/