[rosedu-general] [members] Christmas Party

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Fri Dec 4 11:24:23 EET 2015

<rosedu-general at lists.rosedu.org>:

> Hola,
>
> Da, chiar voiam să mai deschid un thread să vedem câți oameni vin ca să
> putem face o estimare a resurselor necesare.
> Sună bine ideea cu Carrefour online, e mai comod decât să mergem până la
> magazin. Mă apuc încet încet de planificare.

Ca idee (deci doar FYI), ăștia de la Carrefour online s-ar putea să nu
aibă diverse în stoc și nu te anunță de asta. Vezi doar la final că nu
au fost livrate (și, evident, prețul plătit o să fie mai mic).

Asta s-a întâmplat și anul trecut, iar eu mai comand de la ei unoeori
și mi se întâmplă același lucru.

Laura