[rosedu-general] [members] Christmas Party

Marius Cotofana marius.coto at gmail.com
Thu Dec 3 08:10:59 EET 2015

> On 21 Nov 2015, at 20:54, Valentina Manea via members <members at lists.rosedu.org> wrote:
>
> Declar închis doodle-ul. Rămâne să facem Christmas party miercuri, 16.12. Save the date! :)

Buna, Tina,

Acum ca avem o data, vrei sa pregatesti tu si lista de cumparaturi pentru petrecere ? :)

Anul trecut tin minte ca am comandat de la Carrefour si au fost livrare direct la facultate,
toate lucrurile necesare, dar trebuie sa fie cateva persoane acolo, sa ajute cu mutarea lor.
Cred ca putem folosi acelasi algoritm si anul asta.

Marius.