[rosedu-general] Organizarea unui eveniment periodic de tipul "Starea comunitatii"

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Aug 20 19:32:42 EEST 2015

Alexandru Tudorica <tudalex at gmail.com> writes:
> My 2 cents:
>
> * streaming se face foarte usor cu OBS, Youtube/Twitch si un webcam (ma pot
> ocupa eu de asta)

Sounds good.

> * intrebarile de la cei online se pot aduna pe un thread pe
> reddit.com/r/rosedu, unde putem si vota asupra intrebarilor

Interesant. Nu m-am gândit vreodată la asta dar pare mișto.

> * dupa prezentari lumea vine in fata sa raspunda la intrebari

Evident.

> * trebuie luate si intrebari din sala! intercalat cu cele de pe online

D'uh!

> * eu propun 1h30m prezentari + 30m intrebari + 30m-1h open space

OK. Probabil e un format nimerit ăsta și pe ăsta aș merge.

În afară de Alex Tudorică, cine mai poate oferi suport pentru
organizarea primei "ediții"? Ar trebui să fie în prima parte a luni
septembrie, nu mai e mult.