[rosedu-general] Intalnire de planificare pentru dezvoltarea WoUSO

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Aug 19 00:40:03 EEST 2015

Razvan Deaconescu via rosedu-general <rosedu-general at lists.rosedu.org>
writes:

> Ne vedem mâine, marți, 18 august 2015, în intervalul 18:30-20:30, în
> sala EG106. Am trimis invitații celor care au confirmat pe
> Doodle[1]. Reamintesc că vom porni și o sesiune pe Skype.

Salutare.

Ne-am văzut azi eu, Gabriel Ivașcu, Răzvan Chițu, Raul Vintilă și, pe
Skype, Iulian Radu, Răzvan Popa, Victor Ciurel.

Discuția a durat mai mult decât mă așteptam (până la 21:30) și le
mulțumesc tuturor pentru rezistență :-)

Am pus la punct o serie destul de mare de obiective pentru care vom vota
prioritate și apoi vom crea milestone-uri și issue-uri pe GitHub. O să
le centralizez mâine dimineață și revin cu un e-mail, pe moment sunt
scrise pe tablă în sala EG106.