[rosedu-general] [members] Cum dăm ștafeta?

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Aug 14 18:45:05 EEST 2015

Laura Vasilescu via members <members at lists.rosedu.org> writes:
> Hello!
>
> Ne vedem sâmbătă, 20 iunie, de la ora 10:00 în sala EG106. :)
>
> O să fie o discuție informală despre ce înseamnă ROSEdu, ce facem, cu
> ce ne ocupăm și, mai ales, ce-și doresc cei mici să facă în ROSEdu,
> cum văd ei ROSEdu și cum își doresc să schimbe ROSEdu.
>
> Toată lumea e bine venită, chiar dacă nu a participat la discuțiile de
> până acum. Rugămintea e să îmi dați un mail privat dacă intenționați
> să veniți ca să-mi dau seama de cât de mulți oameni o să fim și să ne
> facem un plan de acțiune corespunzător.

Salutare.

Ne cerem scuze pentru răspunsul tardiv legat de întâlnirea de
mentori/ștafete. Am avut o perioadă foarte aglomerată și am tot amânat
să revenim cu un e-mail.

După cum știți la întâlnire au fost câteva persoane cu rol de mentori. O
să detaliez mai jos care au fost persoanele, datele lor de contact și
proiectele pe care le mentorează. Unele lucruri au pornit, altele sunt
în stand-by, altele le vom anunța. Oricum ar fi însă, nu ezitați să
abordați direct proiectele în care vreți să vă implicați: nimeni nu
mușcă iar contribuțiile sunt binevenite.

* Laura Vasilescu, laura at rosedu.org, mentor pentru organizare
  evenimente, Robocheck, contacte cu alte comunități, proiecte cu licee

* Alex Morega, alexm at rosedu.org, mentor pentru proiecte în zona web,
  proiecte în legătură cu Python, proiecte cu impact social/cetățenesc

* Ada Solcan, ada at rosedu.org, mentor pentru organizare evenimente,
  organizare CDL, legătură cu grupuri și comunități de la mate-info

* Alex Palcuie, alex.palcuie at rosedu.org, mentor pentru proiecte în zona
  de web, zona de Python, comunitate de elevi de liceu

* Alex Tudorică, tudalex at rosedu.rog, mentor pentru WebDev, mentor pentru
  proiecte în zona de Web

* Răzvan Deaconescu, razvan at rosedu.org, mentor pentru organizare
  evenimente, mentor pentru World of USO, (parțial) vmchecker, mentor
  pentru un proiect de gestiune a chitanțelor/facturilor/contractelor în
  asociație (avem nevoie de așa ceva)

Dacă am omis mentori prezenți la întâlnire, le cer scuze și îi rog să
precizeze aici datele de contact și proiectele pe care doresc să le
mentoreze. Sau dacă sunt persoane care vor să fie mentori și nu au fost
la întâlnire, să se anunțe acum :-)

În măsura în care aveți un interes direct în unul sau mai multe proiecte
din cele indicate mai sus, sau o anumită clasă de proiecte, apelați
direct mentorii. Unii dintre ei (de exemplu Alex Tudorică pe WebDev, eu
pe WoUSO) au venit sau vor veni și cu mesaje distincte legat de un
proiect sau altul. Dar nu așteptați "call for arms"; dacă vreți să
contribuiți, sunteți bineveniți, contactați pe direct mentorii! :-)

Have fun & happy hacking,