[rosedu-general] Informatica la castel: 24-30 august 2015

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Aug 10 19:25:43 EEST 2015

Salutare.

Ca de obicei la sfârșit de vară are loc la Casteul Macea, Arad, școala
de vară "Informatica la Castel"[1]. În acest an are loc în perioda 24-30
august 2015. E un eveniment cu o atmosferă foarte mișto și vă invităm să
participați.

Participă persoane din toate colțurile țării. Vom merge în acest an eu,
Ada Solcan și Alex Palcuie. Dacă sunteți și voi dornici, dați-mi un
mesaj pe privat ca să facem pregătirile.

[1] http://proinfo.uvvg.ro/ro/