[rosedu-general] ROSEdu People is UP

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Mon Aug 10 17:50:36 EEST 2015

Mhm, proiectul ăsta mai există? Nu mai țin minte care era statusul lui
sau credențialele mele de login.

Aș avea niște timp de a agrega datele cu toți participanții la toate
evenimentele în următoarele luni (aka, adăugat evenimentele și dat
apoi mailuri participanților în care să le spunem că pot să-și facă
profil).

Laura