[rosedu-general] D'Android - Call for help

Dragos Corlatescu dragos.corlatescu at gmail.com
Sun Aug 2 06:30:08 EEST 2015

Salut,

> In ce perioada se va tine cursul (cam a cata saptamana)? Eu ma intorc in
> tara pe 6 septembrie, si nu cred ca voi putea pregati mare lucru pana nu
> prezint lucrarea de licenta si rezolv cu inscrierea la master. In principiu
> sunt disponibil sa ajut cu materialele de curs / seminarii + predat daca
> este nevoie.

Teoretic și sper că și practic, cursul o să înceapă pe 17 octombrie și
va avea o durată de 8-9 săptămâni(8 săptămâni predat + 1
premiere/festivitate de final).

Cu orice poți să ajuți și oricând poți să ajungi e foarte bine. Dacă
nu poți să lucrezi efectiv la materiale poți da feedback.

Merci!

--
Dragoș