[rosedu-general] Curs de Python pentru eleve de liceu

Razvan Rughinis razvan.rughinis at cs.pub.ro
Wed Oct 29 15:02:02 EET 2014

Pentru a reformula dezbaterea cred că sunt căutate două răspunsuri:

1. Găsiți potrivită asocierea ROSEdu într-un proiect coordonat de
Facultatea de Automatică și Calculatoare destinat promovării Python în
rândul elevelor de liceu?

2. Doriți să participați în organizarea atelierului de Python din
Facultatea de Automatică și Calculatoare în calitate de voluntar [1]?

Susțin poziția Mariei, că este mai potrivit să parcurgem argumentele
pro și contra la următoare întâlnire a adunării generale.

[1] http://doodle.com/ztfpb9x9dxcnvivr
Spor,
Răzvan Rughiniș
Ideas are useless unless used.