[rosedu-general] Curs de Python pentru eleve de liceu

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Wed Oct 29 13:39:24 EET 2014

On Wed Oct 29 2014 at 12:35:05 PM Valentin Gosu <valentin.gosu at gmail.com>
wrote:

> Parerea mea este ca astfel de programe sunt absolut necesare.
> Multe fete nu sunt incurajate de prieteni si familie sa incerce programare
> sau sa se joace cu calculatoare, asa cum sunt majoritatea baietilor.
> Fara astfel de initiative multe fete nu vor descoperi niciodata ca le
> place si ca se pricep la programare.
>
> Pe acelasi fir de argumentare poti sa spui ca multi baieti sunt incurajati
sa bata mingea in curtea scolii nu sa stea la calculator, deci sunt
discriminati :)
Cred ca in ziua de astazi toti stau in egala masura pe calculator, pe
Facebook si alte aplicatii de social media. De ce nu incercam sa facem o
aplicatie de facebook in care sa incercam sa le deschidem apetitul pentru
programare?