[rosedu-general] Curs de Python pentru eleve de liceu

Vicentiu Ciorbaru cvicentiu at gmail.com
Wed Oct 29 13:06:25 EET 2014

> Lucrul asta se numește discriminare. De ce sa nu-i lăsăm pe toți să participe?
>
> Nu toti au prieteni/familie care să-i indrume spre python.
>
> Daniel.

Nu sunt de acord ca aceste programe să se facă doar pentru fete, dar
sunt conștient că trebuie încurajate ca acestea să se intereseze
despre IT. Eu propun o soluție un pic de mijloc. Nu zic că este cea
mai rafinată sau cea ideală, dar ați putea sugera că se dorește un
echilibru între participanți, undeva pe la 50% fete, 50% băieți.
Încurajați persoanele ce se înscriu să recomande programul la
persoanele de sex opus. Oferiți un mic token dacă se înscriu fete în
urma recomandărilor?

În altă ordine de idei, dacă eu aș fi un elev la liceu și aflu că se
ține un curs de python care m-ar interesa, dar apoi să aflu că nu pot
participa pentru că nu sunt fată, mi-ar lăsa o impresie foarte proastă
atât despre eveniment cât și despre organizator.

Vicențiu