[rosedu-general] Membru Sustinator ROSEdu

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Sun Oct 26 18:54:09 EET 2014

Bună Roxana!

Ne bucură interesul tău! :)
Procedura pentru a deveni membru este descrisă aici:
http://www.rosedu.org/aboutus/#joinus

Primul pas e să citești statutul Asociației și regulamentul de ordine
interioară.
Apoi trebuie să te decizi ce fel de membru dorești să fii: activ (cu
drept de vot) sau susținător (fără drept de vot).

În funcție de alegerea ta, trebuie să urmezi procedurile descrise pe site.

Dacă este vorba de membru cu drept de vot, trebuie să depui cererea
până la sfârșitul lunii noiembrie, urmând ca aceasta să fie supusă la
vot în cadrul Adunării Generale din decembrie. Ai nevoie de majoritate
voturi pro pentru a fi acceptată.

Dacă este vorba de membru susținător, trebuie ca alți 3 membri ROSEdu
cu drept de vot să îți acorde susținerea pe această listă, printr-un
mesaj clar formulat de genul "susțin!" sau "+1". :P

Seară plăcută,
Laura