[rosedu-general] Membru Sustinator ROSEdu

Butuc Roxana butuc.roxana at yahoo.com
Sun Oct 26 13:10:23 EET 2014

Buna!    Ma numesc Butuc Elena-Roxana si sunt studenta in anul II la Facultatea de Automatica si Calculatoare ( profilul CTI). Mi-ar placea sa am parte de sutinerea voastra si astfel, sa pot adera la asociatia ROSEdu. Dintre activitatile voastre, am participat anul trecut la LIF si am urmat cursurile din cadrul CDL. Pana in prezent, am facut parte din doua ONG-uri din Rm. Valcea (orasul din care provin): Leo Cozia si Next at Co si am fost membra a Consiliului Judetean al Elevilor, ocazii cu care am participat la mai multe proiecte.
Va multumesc!Butuc Elena-Roxana