[rosedu-general] Membru susținător ROSEdu

Gabriel Ivascu ivascu.gabriel59 at gmail.com
Wed Oct 22 22:50:33 EEST 2014

Salutare,

Mă numesc Gabriel - Cristian Ivașcu, sunt student în anul 2 la
Facultatea de Automatică și Calculatoare UPB și doresc să aplic pentru
calitatea de membru susținător al organizației ROSEdu.

Apreciez foarte mult comunitatea open-source, noile tehnologii și
unelte care definesc, creează și dezvoltă software-ul liber și mi-ar
plăcea să contribui în acest domeniu, să particip la cât mai multe
activități/proiecte ROSEdu și să cunosc persoane cu care pot împărtăși
pasiuni și interese comune.

Proiecte/activități ROSEdu la care am participat:
- Linux Install Fest 2014 - helper
- Upstream Challenge 2014 - 3rd place
- World of USO - developer

Mulțumesc.