[rosedu-general] Google event - rezervare sala

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Tue Oct 21 13:54:24 EEST 2014

Hello,

Știu că zilele care urmează e un event Google în facultate.

E cineva din comunitatea ROSEdu implicată în organizarea event-ului?
(partea de logisitcă)

Sub o formă sau alta, cei de la Google au zis conducerii facultății că
nu au nevoie de sală pentru -nu-îmi-e-clar-care-parte-a-evenimentului-
pentru că acel event se va desfășura în sala ROSEdu. (sală care
evident nu există și nu îmi e clar despre ce este vorba)

La decanat nu a ajuns nicio astfel de cerere din partea ROSEdu, deci
cumva cineva a dat o informație greșită.

Laura