[rosedu-general] Site-ul Upstream Challenge

Valentin Ilie eminemix at gmail.com
Tue Oct 14 21:46:03 EEST 2014

> Se știe ceva despre site-ul Upstream Challenge și când se va reface acesta?
>
> După ultimul commit, site-ul și-a pierdut tot contentul - probleme cu
> niște fișiere licențiate, sau ceva, dar nu asta e ideea. Bănuiesc că
> nu se va face un alt sezon de UC prea curând, deci e foarte probabil
> ca site-ul să rămână în stadiul de acum.

Salutare,

Am refăcut o mare parte din funcționalitatea site-ului (încă nu am
avut timp să ma uit cum pot reface partea cu afișatul participanților
per track - sunt praf pe web). Acum există și o pagină cu
câștigătorii. ;-)

Am rugămintea să vă rog să completați formularul de feedback[1], dacă
nu ați făcut asta deja.

[1] - http://goo.gl/j0bfVf

--
Valentin