[rosedu-general] Site-ul Upstream Challenge

Călin Cruceru crucerucalincristian at gmail.com
Sun Oct 5 21:28:08 EEST 2014

> Bună Călin,
>
> Dacă este vorba despre bursa de performanță de la facultate, nu stă
> nimeni să verifice site-uri. (de fapt, în general nu stă nimeni).

Da, despre bursa de performanță de la facultate este vorba.

> Important e ca diploma să poarte o ștampilă. Acum, eu nu știu cum a
> făcut Vali diplomele. Dacă nu au ștampilă și semnătură, poți să treci
> zilele următoare pe la facultate și rezolvăm.

:)) Nu are ștampilă sau semnătură. Ok, o să trec, dar să imi zici si
unde mai exact. Și mai important, când să trec, pentru că ei în
documentul ăsta despre burse spun că dosarele se depun până pe 10
octombrie. Nu știu daca e de zeci de ani și nu l-au mai updatat sau
așa e și acum, o să întreb mâine la secretariat, dar cert e ca eu plec
de joi spre Zurich și după poate e prea târziu.

> La dosar se pune o copie xerox după diploma originală.
>
> Laura

Mersi,
Călin