[rosedu-general] Site-ul Upstream Challenge

Călin Cruceru crucerucalincristian at gmail.com
Sun Oct 5 19:08:22 EEST 2014

Salutare,

Se știe ceva despre site-ul Upstream Challenge[0] și când se va reface acesta?

După ultimul commit, site-ul și-a pierdut tot contentul - probleme cu
niște fișiere licențiate, sau ceva, dar nu asta e ideea. Bănuiesc că
nu se va face un alt sezon de UC prea curând, deci e foarte probabil
ca site-ul să rămână în stadiul de acum.

Problema cu lucrul ăsta, pentru mine, este că o sa aplic zilele
următoare pentru bursă de performanță și mă bazam pe premiul de la UC
să imi aducă cele mai multe puncte, dacă este recunoscut drept concurs
național (vezi anexa de la sfârșitul documentului [1]).

Acum, întrebarea mea este, ce se întâmplă dacă cei care se ocupă de
acordarea burselor ăstora vor să verifice despre ce e vorba la
concursul ăsta? A mai avut cineva experiențe de genul în anii
anteriori?

[0]: http://uc.rosedu.org/
[1]: http://www.upb.ro/files/pdf/relatii_publice/Diverse/regulament1.pdf

Călin