[rosedu-general] Rosedu social, help needed

Tudorica Constantin-Alexandru tudalex at gmail.com
Thu Oct 2 13:39:16 EEST 2014

> On Oct 2, 2014, at 11:15 AM, Maria Niţă <maria.nita.dn at gmail.com> wrote:
>

> Salutare,
>
> As dori din partea echipei ROSEDU SOCIAL, sa ne ajute putin cu promovarea cursului Webdev [0]. Postarea pe pagina de Webdev, cine are acces.
>
> [0] - http://webdev.rosedu.org
>

> Buna,
>

> Te rog, pune la CC socialmedia at rosedu.org pe viitor. :)
>
> De asemenea, ne-ar ajuta un text si pe ce retele sociale, asta daca ai anumite preferinte.
> In plus, e de ajutor sa ne spui numele paginilor (Facebook / G+) pe care sa postam.

Cred ca se referea la postarea mesajului deja existent[0] pe pagina de Facebook WebDev[1]. Am distribuit mesajul de pe pagina rosedu pe pagina WebDev acum ceva timp[2]. O sa il repostez daca asta se doreste.

@socialmedia daca nu aveti acces la pagina WebDev dati un mesaj sa va dau acces.

[0] - https://www.facebook.com/rosedu.org/posts/776331062428929
[1] - https://www.facebook.com/pages/Web-Dev/260506604072671
[2] - https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=579909432132385&id=260506604072671