[rosedu-general] Hachathon RC

Marius Cotofana marius.coto at rosedu.org
Thu Nov 20 18:06:51 EET 2014

Salutare,

Ca sa promovam ROSEdu Challenge [0] si sa ii incurajam pe studenti sa
contribuie, eu si Iulian am hotarat ca duminica, 7 decembrie sa organizam
un hackathon.

Eu o sa ajut cu commit-urile la Challenge, iar Iulian la WoUSO. Daca sunt
persoane dornice sa ajute cu mentorat pe perioada hackathon-ului (o zi),
pe oricare din proiectele implicate in challenge [1], va rog sa ma anuntati.

Daca doriti doar sa participati la hackathon, aratati-va entuziastmul aici si
completati formularul de inscriere, din mailul ulterior. :)

[0] - http://challenge.rosedu.org <http://challenge.rosedu.org/>
[1] - http://challenge.rosedu.org/challenges/ROSEduChallenge <http://challenge.rosedu.org/challenges/ROSEduChallenge>

Multumesc,
Marius.