[rosedu-general] Boardgames

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Sun Nov 16 22:46:05 EET 2014

On 11/16/2014 3:04 PM, Laura Vasilescu wrote:
> Consiliul a decis ca nu e ok ca asociația sa ofere alcool. Am luat
> sucuri și rontanele. Dacă vreți alcool trebuie sa va aduceți :-P

Doresc să mustrez în mod formal consiliul pentru decizia dobitoacă de a
anunța asta abia după începerea evenimentului.  Nu vreți să luați bere?
 Din motive sociale?  Culturale?  Politice?  Nicio problemă!  Dar
anunțați dracului din timp ca să ne luăm singuri!

Mulțumesc pe această cale lui Răzvan și lui Radu (sper că n-am uitat pe
nimeni) pentru bere.  Cu proxima ocazie vă scald în alcool ;)

Vlad