[rosedu-general] Curs de Python pentru eleve de liceu

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Sun Nov 9 23:19:27 EET 2014

> Just a few reminders that nothing is personal when it's online
> [0][1][2][3][4].
> Also the personal believes of a leader reflects upon any group[5].

Da, măi Alex, dar noi oricum avem alegeri peste o lună, iar eu îmi
închei al doilea mandat, deci sigur nu o să mai candidez.

Mie îmi place punctul 5 evidențiat de RD:
"Mersul asociației și, adevărat, o influență mai mare, e dat de
Adunarea Generală și de Consiliul Director. Oricine își dorește să
aibă o influență, este încurajat să tragă tare, să aibă reputație, să
candideze, să câștige și să facă treabă. Că de asta ducem lipsă, de
oameni care să dea tonul. Nu avem nici o rezolvare dacă spunem "plec,
nu mai îmi place". Asta se cheamă abandon cu armele în mână.
Conducerea nouă va fi aleasă în decembrie și mă aștept ca acei care
sunt nemulțumiți de mersul organizației să candideze, să își facă plan
și să facă ce pot pentru a îndrepta lucrurile acolo unde nu merg, nu
să abandoneze."

Laura