[rosedu-general] Curs de Python pentru eleve de liceu

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Nov 9 16:53:57 EET 2014

Laura Vasilescu <laura at rosedu.org> writes:

> Amintește-mi înca o dată:
> * unde e public mesajul ăsta? (înafară de locul ăsta unde _tu_ ai
> amestecat politica)
> * unde spune că s-a întâmplat în timpul cursurilor?

Cred că ori de câte ori un mesaj politic are un risc să fie asociat cu
imaginea ROSEdu, atunci acel mesaj trebuie discarded. Pagina de Facebook
a cuiva este semi-publică și dacă un mesaj are legătură cu ROSEdu,
atunci ... nu.

De asemenea, cred că răspunsurile în doi peri sau cu doze de
superioritate trebuie date în privat. Aviz Laura. Cel mai bun lucru pe
care putem să-l facem în aceste situații este să compunem un mesaj și
apoi să-l ștergem. Funcționează de minune; trust me, I'm an expert :-)

Și pentru a evita discuții în doi peri și cu potențial de agresivitate,
devensivă sau pasivitate agresivă, vă rog să le transmiteți întâi
privat. Aviz Vali. Nu are sens să declanșăm bălăcăreală pe listă, dacă
lucrurile pot fi rezolvate printr-o discuție one-on-one.