[rosedu-general] Curs de Python pentru eleve de liceu

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Sun Nov 9 16:13:55 EET 2014

Lol, da mai Vali, și eu cred ca nu ar trebui sa mai învățăm oamenii
programare ca uite ce idei au și noi, rosedu, suntem de vina.

Dacă niște participanți la un curs rosedu capătă abilitatea de a face în
timpul liber astfel de jocuri, cred ca este dreptul lor și părerea lor. Nu
suntem noi vreo entitate abilitata de a judeca.

Dacă eu, persoana fizica, m-am hotărât cu acordul autorilor sa dau share la
joculeț către persoane din lista mea de Facebook, este o chestie personala
și nu vad de ce trebuie discutata pe lista. Nu s-a postat nici public, nici
pe eventul asociat cursului de pe Facebook, nici pe pagina vreunei
organizații care a ajutat la organizare.

Prin urmare, te rog sa nu mai postezi pe lista mesaje politice. Organizația
rosedu este una apolitica. Și din ce vad eu ești singura persoana care a
amestecat politica cu evenimentul de învățare.