[rosedu-general] Lucrurile din EG106b

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Fri Nov 7 14:18:52 EET 2014

Hello!

Sala EG106b va fi folosită începând de săptămâna viitoare de către cei
de la Wyliodrin. Prin urmare ar trebui să ne mutăm lucrurile în ceea
ce este de drept sediul ROSEdu, și anume EG106c.

Am trecut astăzi pe acolo și am mutat așa:
* o cutie cu tricouri de la CDL
* o cutie cu ce par a fi premii de la UC (de ce nu au ajuns încă la studenți?)
* casca Bluetooth
* ruter-ul wireless care era în priză și cutia acestuia (l-am pus în
priză în sala mică)

Mai sunt tot felul de nimicuri prin dulapuri (sticle de suc, ape,
pahare, plăci etc.). Dacă știți că sunt ale noastre și sunt folosite
la WebDev, să treceți până cel târziu duminică seara să le mutați.
Altfel vor putea fi aruncate. Din ce am înțeles o să fie schimbată și
yala de la ușă, pentru că suntem mult prea multe persoane cu cheie de
acolo (fără a avea vreun document centralizat), iar cei de la
Wyliodrin au tot felul de plăci-și-plăcuțe. Nu am vrea să dispară. :)

Ar fi trebuit sa mai fie încă un ruter. Știe cineva unde a dispărut? E
folosit la WebDev?

Mersi,
Laura