[rosedu-general] Linux Install Fest la Universitatea Tehnica de Constructii

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Nov 7 01:30:39 EET 2014

Salutare.

Am discutat cu Oana Grigoriu de la Universitatea Tehnică de Construcții
pentru un soi de Linux Install Fest. Este asistent acolo și se ocupă de
cursul de sisteme de operare, în anul 2, la specializarea Automatică și
Informatică Industrială.

Noi am mai fost acolo cu altă ocazie pentru un fel de LIF cred că în
2013. Ar fi excelent să mergem acum iar.

Ei au acolo totul pregătit: studenți, prize, laptop-uri, pentru noi
fiind important să ajungem acolo să îi ajutăm cu instalarea. Studenții
sunt interesați de Linux, ei fiind cei care au dorit organizarea unui
astfel de eveniment.

Ei ar fi disponibili cel mai bine într-o zi de vineri, intervalul
10-14.

Cine poate să participe?