[rosedu-general] Instructori pentru Scoala de vara IP Workshop, editia a 8-a, 1-15 august 2014, Targu Mures

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun May 25 11:45:52 EEST 2014

Salutare.

Am discutat cu Alex Radovici legat de Scoala de vara "IP Workshop",
ajunsă la ediția a 8-a. Școala de vară are loc la Târgu Mureș în
perioada 1-15 august 2014 și este destinată elevilor și studenților.

În cadrul școlii de vară au loc cursuri aplicate din zona
calculatoarelor și programării: programare, Android, embedded, web
development, design, Linux etc.

Cine dorește să se implice în școala de vară ca instructor? Este o
experiență frumoasă, veți întâlni persoane noi și o puteți vedea și ca
un soi de vacanță; pe lângă partea de predat există multe activități
sociale, plimbări, excursii etc. Eu am fost acum 2 ani și a fost fun.

Cei interesați pot să-mi trimită un e-mail privat sau pot să discute
direct cu Alex Radovici.