[rosedu-general] Alegerea conducerii comunității ROSEdu

Andrei Maruseac andrei.maruseac at rosedu.org
Wed May 21 17:49:11 EEST 2014

În data de 21 mai 2014, 17:24, Mihai Tiriplica
<tiriplica.mihai at gmail.com> a scris:

> Mai explicit, Irina vrea să aplice pentru postul de Brand Manager și nu
> poate
> pune datele în Drive. Știu că perioada a trecut, dar ținând cont că nu prea
> s-a înghesuit lumea pentru această poziție cred ca am putea să trecem
> peste deadline puțin.

Asa cum am anunțat mai sus, deadline-ul a fost extins pâna la finalul
săptămânii acesteia. Irina, dacă vrei să candidezi sa anunți pe listă
după ce pui CV-ul și scrisoarea de intenție pe drive. Observ că acum
ai drepturi.

Andrei