[rosedu-general] Alegerea conducerii comunității ROSEdu

Andrei Maruseac andrei.maruseac at rosedu.org
Tue May 20 16:27:07 EEST 2014

În data de 18 mai 2014, 23:39, Mihai Tiriplica
<tiriplica.mihai at gmail.com> a scris:

> GG Bogdan! Acum, că am spart gheata, sa curgă cu candidați :D!

Salutare,

Ținând cont de faptul că nu a candidat nimeni pentru poziția de
Community Brand Manager, prelungim perioada de anunțare a
candidaturilor cu o săptămână, până duminică, 25 mai. Săptămâna
următoare, la ședința Consiliului Director vom lua decizia cu privire
la cine va ocupa cele 2 poziții.

Andrei