[rosedu-general] Prima Evadare 2014

Andrei Maruseac andrei.maruseac at rosedu.org
Tue May 6 08:44:56 EEST 2014

În data de 30 aprilie 2014, 17:49, Laura Vasilescu <laura at rosedu.org> a scris:

> Pe anul ăsta da. Numărul "1" e la rând. :)

Am realizat adeverințele pentru Prima Evadare aici [1]. Mihai T, te
rog sa mă anunți când le semnezi, ștampilezi.

Dacă mai vrea cineva sa se înscrie, sa anunțe în următoarele 4-5 ore,
pentru a le da mail în seara asta organizatorilor cu componența
echipei.

[1] https://docs.google.com/a/rosedu.org/document/d/1zsMKXEr8-yLN2rmz9hs3PX8bdE_HLbld7PIyoHsSsYs/edit

Andrei