[rosedu-general] Colaborare cu Ateliere fara Frontiere

Bogdan Bresug bogdan.bresug at gmail.com
Fri May 2 12:26:54 EEST 2014

Salutari!

Am fost cu Edi Staniloiu la Ateliere fara Frontiere si pe scurt:

    - a ramas sa fim contactati in legatura cu software-ul open source pe
care ar putea sa il foloseasca, desi aveau cam toate aplicatiile de baza
deja puse la punct
    - le-am propus sa foloseasca masini virtuale pentru a le usura testarea
(au configuratii destul de slabute, cu 512MB de RAM) iar Edi le-a trimis un
mail explicand cum se pot folosi
    - voiau sa stie daca avem cumva tutorialuri sau orice altceva destinate
unui public mai putin tehnic; de tipul celor cum sa folosesti un
calculator, cum sa folosesti suita Office, introducere in programare.
    - aveau nevoie si de un program de gestiune customizabil (le-am dat un
mail pentru mai multe detalii in legatura cu ce ar trebui sa faca); daca
aveti idee de un astfel de soft gratuit sau daca stiti pe cineva care e
dispus sa scrie unul, let us know :D
    - ca si feedback pentru site-ul ROSEdu, au zis ca li s-a parut destul
de confusing pentru o persoana non-tehnica
    - siiii reconditioneaza si bannere de alea mari, din care fac genti si
chestii, which was pretty cool :)

That's about it. :)

--
*Breșug Bogdan Ciprian*