[rosedu-general] Prima Evadare 2014

Sorina - Gabriela Sandu sandu.sorina at gmail.com
Mon Mar 31 13:36:51 EEST 2014

Hello,

> P.S.: Dacă se organizează ieșiri în week-enduri, mai scurte (20-30km),
> mi-ar face plăcere să particip.

Eu mă gândeam că ar fi ok să mergem pe tot traseul, măcar o dată
înainte de concurs. Cum cred că mulți nu vom putea ajunge la
recunoașterea oficială (e în a 2-a zi de Paște, și cei care nu sunt
din București probabil nu vor fi în București), cred că ar fi bine să
ne organizăm noi, poate chiar weekendul ăsta, dacă e vremea ok.

Pentru ieșiri mai scurte, eventul în parcuri, nu cred că e nevoie de
prea multă organizare, în principiu eu aș vrea să ies mai tot timpul
(deși facultatea nu pare să fie de accord cu mine), am fost de 2 ori
săpt trecută, și plănuiam să mai ies și marți, dacă e cineva
interesat, discutăm :)

Numai bine,
Sorina