[rosedu-general] Prima Evadare 2014

Costash costashsrc at gmail.com
Mon Mar 31 13:00:00 EEST 2014

> Ar mai fi o întrebare, există o limită pentru numărul de oameni dintr-o echipă?
>
> Pe site scrie că acceptă maxim 3000 de participanți în total, așa că
> nu lăsați înscrierea pe ultima sută, e posibil să nu mai fie locuri,
> anul trecut au fost în jur de 2800 :)

Și anul trecut limita fusese inițial setată pe la 2000 sau ceva de
genul, dar au tot crescut-o.

Ca un feedback referitor la concurs, având în vedere anii trecuți: Mie
sincer mi se pare foarte nașpa faptul că este foarte mare aglomerație
pe traseu, mai ales la start și la punctele de alimentare. Mai mult,
drumul de la Palatul Ghica spre Snagov este de-a dreptul oribil (mai
mult arătură decât poteci) și devine enervant, mai ales după ce-ai
mers deja 40km și începi să resimți oboseala nu numai în picioare ci
și în posterior. Din acest motiv nu o să mai particip anul acesta.

P.S.: Dacă se organizează ieșiri în week-enduri, mai scurte (20-30km),
mi-ar face plăcere să particip.

Cheers,
Costash.