[rosedu-general] Propunere de parteneriat - Ateliere Fara Frontiere

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Fri Mar 28 11:07:32 EET 2014

Hello!

Cei de la Ateliere Fără Frontiere și-au schimbat persoana de contact
și ar dori să știe dacă putem să îi ajutăm (adică chiar să facem asta)
cu sugestii despre ce distribuție Open Source și ce programe ar putea
instala pe calculatoarele pe care le donează.

Citiți mai jos parte din discuția veche. Am zis să dau reply pe listă
pentru că în ultimul an au mai apărut multe persoane. :)

Aș vrea să știu dacă este cineva dispus să fie in charge de această
relație. Ar fi ideal să fie 2-3 persoane, pentru a nu există
bottleneck.

Thanks,
Laura