[rosedu-general] [Techblog] Listă autori + mini-concurs.

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Tue Mar 25 00:49:23 EET 2014

> E destul de problematic să ai "commitment" pentru
> periodicitate. Techblog, la fel ca Tech Talks, trebuie să fie gata când
> e gata; e greu să spui "o dată pe săptămână, de două ori pe lună
> etc.". Discutăm cu diverse persoane, vedem când pot crea un articol și
> atunci se postează.

Nu cred că e doar asta. Dacă te uiți la statistici sunt destul de
dezechilibrate numerele. Există persoane care scriu des (eu am chiar
acum 5 idei noi) și persoane care pur și simplu ignoră în totalitate
asta. Dar nu mai contează, când vrea cineva să scrie scrie și asta e.

--
Mihai Maruseac (MM)
"If you don't know, the thing to do is not to get scared, but to