[rosedu-general] Participare MiniDebConf Barcelona

Sorina - Gabriela Sandu sandu.sorina at gmail.com
Sun Mar 23 15:59:32 EET 2014

Hello,

> Susțin ce zice Laura. E bătaie de cap măricică să fie în București,
> darămite în altă parte. Pe lângă asta, e vorba și de transport pentru
> toți cei implicați, în special străinii. Probabil cei din alte țări ar
> veni în București și apoi ar trebui să vină în alt oraș; destul de peste
> mână.

+1, voiam să zic și eu același lucru, doar că mi-ați luat-o înainte :)

Anul trecut și eu mă gândisem că dacă am face ceva în România ar fi
frumos să fie în una din zonele turistice, dar am ajuns la concluzia
că este mult prea complicat, că probabil nu ar aduce nici un beneficiu
major și ar reduce numărul de participanți.

Fiind vorba de un MiniDebConf, în princpiu doar un weekend, nu este
deloc fezabil să pleci prea departe de București. Aproape orice zbor
direct din Europa până în București durează sub 3 ore, în timp ce un
tren din București până, de exemplu, în Cluj face 10 ore.

Și ca parte de organizare ar fi mult prea complicat să faci altundeva,
cel puțin o parte din noi ar trebui să se deplaseze acolo înainte,
posibil de câteva ori. În București (și mai ales în Poli) deja știm
foarte bine la ce să ne așteptăm, legat de infrastructură, oameni,
etc. și deci reducem mult riscul surprizelor neplăcute. În plus, cred
că Bucureștiul este mai ok și din punct de vedere financiar, atât
pentru organizare și și pentru participanți (mai ales cei din
România).

Numai bine,
Sorina