[rosedu-general] Participare MiniDebConf Barcelona

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Sun Mar 23 14:46:26 EET 2014

> E o idee buna sa fie in Romania fiindca aici sunt multe romance implicate si
> am mari procentul de participare feminin.

Conferința este despre Debian, nu despre altceva. Iar participanții
sunt de orice sex, pentru că e o conferință despre Debian. :)

> Putem propune o locatie in afara capitalei totusi, ca participantii sa aiba
> ce vedea. Participantii pot sa fie motivati sa vina la Iasi pentru
> bisericile din nordul Moldovei sau Cluj/Timisoara pentru altele.

Hm, discutabil. Deși mulți speakeri nu o să fie din România și o să
vină din străinezia, mă aștept ca majoritatea participanților să fie
de aici. E mai dificil de făcut într-o altă locație. Cred că
potențialul public se află în București.

Laura