[rosedu-general] Prima Evadare 2014

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Thu Mar 20 17:18:28 EET 2014

On Mar 20, 2014 4:41 PM, "Alex Tomescu" <alex.dan.tomescu at gmail.com> wrote:

> Ok, se pare ca majoritatea prefera sa pastram 2 echipe. Eu ma inscriu cu
ROSEdu: o sa adaug echipa acolo. :) Hai sa ne strangem cat mai multi !

>:

trecut ROSEdu a participat cu o echipa de vreo 6-7 oameni si a fost foarte
fain. E un concurs la care poate sa participe cam oricine, incepatori sau
profesionisti, si mie mi s-a parut foarte bine organizat (traseul are 50
km, de la Baneasa pana la Snagov).

separata pentru ROSEdu, sau sa ne lipim si noi la echipa ACS (ACS a scos un
loc foarte bun ca echipa anul trecut).

logistice, şi anume suntem mult prea mulţi să participăm că o singură
echipă, contează doar primii 5 timpi şi estimez că în total am fi peste 15.

cum/dacă se mai pot alatura oameni după.

> --
> Alexandru-Dan Tomescu

ROSEdu poweeer. 3f vii cu noi, nu?