[rosedu-general] Prima Evadare 2014

Sorina - Gabriela Sandu sandu.sorina at gmail.com
Thu Mar 20 16:32:34 EET 2014

Hello,

On Mar 20, 2014 2:22 PM, "Alex Tomescu" <alex.dan.tomescu at gmail.com> wrote:

> Salutari,
>
> Astazi au inceput inscrierile pentru Prima Evadare 2014 [1]. Anul trecut
ROSEdu a participat cu o echipa de vreo 6-7 oameni si a fost foarte fain. E
un concurs la care poate sa participe cam oricine, incepatori sau
profesionisti, si mie mi s-a parut foarte bine organizat (traseul are 50
km, de la Baneasa pana la Snagov).

> Anul asta mai sunt doritori ? Concursul este programat pentru 11 Mai.

Daap, eu vreau, anul asta ne strângem şi mai mulţi :D

> O chestie care ar trebui discutata este daca vrem sa mai facem echipa
separata pentru ROSEdu, sau sa ne lipim si noi la echipa ACS (ACS a scos un
loc foarte bun ca echipa anul trecut).

Eu sunt pentru echipă ROSEdu (+ tricouri), in principal din motive
logistice, şi anume suntem mult prea mulţi să participăm că o singură
echipă, contează doar primii 5 timpi şi estimez că în total am fi peste 15.

> Cu cat ne inscriem mai devreme, cu atat o sa fie mai ieftin :)

Şi eu cred că ar trebui să ne înregistrăm cat mai repede, şi să vedem
cum/dacă se mai pot alatura oameni după.

> [1] - http://primaevadare.ro

Sorina