[rosedu-general] Cum va funcționa Berea de Joi

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Wed Mar 19 18:18:27 EET 2014

Salutare,

Mă bucur că berea de joi a devenit tradiție și că mereu mă întreabă
cineva când este următoarea ieșeală.

Având în vedere că mereu am făcut planuri în ultima clipă (mai mereu
nimerindu-se ceva de făcut) am avut următoarea revelație!

Berea este un eveniment de comunitate, ar trebui să vină ca inițiativa
a comunității. Astfel, propun următoarea procedură:

1) Deschidem un tread pe ROSEdu General în care membrii comunității
propun un loc în care să mergem
2) Prima propunere (care nu este trolling evident, gen mergem la
manele) va fi locul în care vom merge data viitoare. Cel ce a propus
se va ocupa de rezervări și mail-uri.

Așa mai schimbăm din locuri, mai vedem chestii noi, ne mai destupăm mințile.

So, după berea de azi, săriți cu propuneri! Dacă nu suntem în stare să
găsim un loc având o lună la dispoziție, înseamnă că suntem varză ca
și comunitate și că nu merităm berea lunară. Așa că, nu se va intâmpla
nicio ieșire :).

Mihai