[rosedu-general] GSoC enrollment form

Gabriel Ivanica gabriel.ivanica at gmail.com
Tue Mar 18 20:08:06 EET 2014

Vezi ca in FAQ scrie ca poti sa pui un scan de la Carnetul de student.
Oricum pentru moment fa upload de poza de carnet, in cazul in care nu e
buna o sa te anunte. Idea e sa poti sa faci upload la proposal. Eu asa
am facut. Carnetul ar trebui sa aibe o stapila cu 2013-2014  ...
Anul trecut le-a cerut dupa ce am fost acceptati, acum e ceva nou, le
cere inainte.
Oricum cred ca le verifica dupa ce se aleg studentii deci nu ar trebui
sa fie vreo problema

Gabriel Ivanica