[rosedu-general] Stand up for beer

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Tue Mar 18 16:42:53 EET 2014

În data de 17 martie 2014, 21:34, Mihai Bivol <mm.bivol at gmail.com> a scris:
> În data de 17 martie 2014, 21:33, Mihai Bivol <mm.bivol at gmail.com> a scris:
> Adică 18 :)

>>> [2]http://doodle.com/vcwnyyzcxppfu7zm

Am făcut rezervare pentru 18 persoane. Biletele ar trebui achitate ori
în seara asta, ori mâine între 14:00 - 16:00.

Se poate oferi cineva să colecteze majoritatea banilor din regie? Dacă
poate să ajungă mâine și la Club99 să achite ar fi super. Dacă nu,
încerc să ajung eu.

Eu voi fi la facultate mâine, între 8 și 12. Mai pot lua bani atunci.

Restul putem să ne organizăm între noi cumva încât să ajungă banii
pentru noi la cel care e responsabil cu banii (Împrumuturi, dă-mi tu
mie că-ți dau eu ție.. d-astea).

Prețul unui bilet este de 20 RON.

MiBi