[rosedu-general] Tricouri ROSEdu 2014

Matei Oprea eu at opreamatei.ro
Tue Mar 18 16:22:58 EET 2014

Hello,

Găsiți la [1] spreadsheet-ul final.

Preț final pentru tricouri:

- Pentru tricourile de 10.33 RON prețul final va fi următorul :

10.33 + 8.5 (prețul broderiei ) + 5 ( TVA ) = 24 LEI

- Pentru tricourile de 25.2 pretul final va fi următorul :

25.2 + 8.5 (prețul broderiei ) + 8.5 (TVA) = 42 LEI

[1] - https://docs.google.com/a/opreamatei.ro/file/d/0BwmHR8iGw76EOWw2eUYwb045MTRmVjRTQjg3bmVpSHZ0WmtN/edit
ᐧ

--
Oprea Matei