[rosedu-general] Tricouri ROSEdu 2014

Matei Oprea eu at opreamatei.ro
Mon Mar 17 13:46:46 EET 2014

Hello,

Mi-au răspuns cei cu tricourile. Găsiți la [0] tabelul view-only cu
prețuri + preț total ( în caz că e cineva interesat :) ).
Dar avem următoarele mențiuni din partea lor:

" M-am uitat peste tabel si am urmatoarele mentiuni.
La pozitia 7 Laura Vasilescu, nu am pe stoc marimea dorita (pe negru
am disponibil doar S), sau poate aleaga alta culoare dintre alb sau
mov. Sau putem face un model de la Adler, dar este cu huler in V daca
se doreste neaparat culoarea negru, marimea L

La tricourile clasice barbat si dama vom avea tricouri Basic de la
Adler (producatorul facuta anul trecut) iar la polo vom avea tricouri
Fruit of the Loom (ca sa pot acoperi toate culorile).

Aveti atasat si tabelul modificat cu pretul pentru fiecare pozitie.
Pretul include si broderia.

Am atasat si o simulare. La tricourile de culoare inchisa vom face
text cu alb iar la tricourile de culoare deschisa text cu negru."

Nu mai atașez simularea nicăieri. Banuiesc că știți cum o să arate.

[0] - https://docs.google.com/a/opreamatei.ro/spreadsheet/ccc?key=0AgmHR8iGw76EdHUwWW1zYXhxZndyWVVTT05vdWxfRFE&usp=drive_web#gid=0
ᐧ

--
Oprea Matei