[rosedu-general] Participare la Open Source Iasi

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Mar 17 10:17:26 EET 2014

Salutare.

Împreună cu Flavius și AlexEf am participat la Open Source Iași[1]. Am
susținut prezentări despre WoUSO și despre comunitatea ROSEdu.

Atmosfera a fost foarte plăcută și am interacționat cu cei implicați în
proiecte open source la Iași și la Cluj. A fost un bun prilej de
socializare și de discutat despre cum face proiecte împreună. Ar fi
frumos ca pe viitor să existe proiecte pe care noi le facem preluate la
Iași și Cluj.

Slide-urile prezentării ținute de mine și AlexEf (ROSEdu: Starea
comunității) sunt aici[2]. Prezentarea a fost, credem noi, foarte bine
primită; a fost un bun prilej de promvoare a comunității ROSEdu și de
pus în discuție modul în care activități pe care le întreprindem aici
(în facultate și în București) ar putea fi duse și în alte părți.

Prezentarea lui Flavius, despre WoUSO a fost foarte bună, Flavius
vorbind din experiența proprie de participant și coordonator, lucru care
a prins. A stimulat discuții cu mai multe persoane care voiau să afle
mai multe despre joc. Flavius, să pui și tu slide-urile aici[2], să le
avem centralizate.

All in all, o experiență foarte interesantă și cred că e important să
interacționăm cu cei implicați în proiecte open source în țară.

[1] http://opensourceiasi.wordpress.com/
[2] https://drive.google.com/a/rosedu.org/#folders/0By6_as_hLrdoYkRCV0xLLUVBZ2M