[rosedu-general] ROSEdu DNS

Alex Morega alex at grep.ro
Thu Mar 13 11:50:22 EET 2014

Salut!

Sunt niște probleme cu DNS-ul ROSEdu: din unele părți nu se văd unele record-uri, trebuie(?) rulat manual un script de propagare între NS-urile authoritative, și e neplăcut de umblat la configurație (se editează manual un fișier text, poți introduce ușor erori).

Am găsit un tool, "viewdns.info", care îți dă un raport despre DNS-urile unui domeniu. Pentru rosedu.org[1] raportează niște erori îngrijorătoare. Am încercat cu domeniul unui prieten, teatral.ro[2], și arată mai bine. El își ține dns-ul la AWS Route 53[3].

Propun să folosim un serviciu pentru DNS hosting. Sunt multe variante, de exemplu la AWS costă $6/an pe domeniu.

-- Alex

[1] http://viewdns.info/dnsreport/?domain=rosedu.org
[2] http://viewdns.info/dnsreport/?domain=teatral.ro
[3] http://aws.amazon.com/route53/